Direct naar de contentDirect naar de footer
We maken er gewoon het beste van
We maken er gewoon het beste van

Veelgestelde vragen rondom de nieuwe Corona maatregelen

De maatregelen zijn weer aangescherpt in Nederland. Wat betekent dat voor u tijdens een verblijf in ons hotel? U bent gewoon welkom!

Wij doen er alles aan om u een veilig en zorgeloos verblijf te bezorgen conform de RIVM-maatregelen. Wel vragen wij u om te allen tijde veilige afstand te bewaren van andere hotelgasten en medewerkers.

We begrijpen dat u nog vragen heeft. Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. De mogelijkheden verschillen per hotel, daarom verwijzen we u ook graag door naar het betreffende hotel.

  • Wij hebben een kamer geboekt voor komende periode, hoe kunnen we toch wat eten nu restaurants gesloten zijn?

Verschillende hotels bieden afhaal mogelijkheden aan in het hotel. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel. Het nuttigen hiervan kan op uw hotelkamer. Verkoop van alcohol is mogelijk tot 20.00 uur. Ook is het mogelijk om afhaalmaaltijden of Valk to Go te laten bezorgen bij uw kamer.

  • Hoe zit het nu met ontbijt nu het restaurant is gesloten?

Ook ontbijt kan worden afgehaald bij het afhaalpunt in het hotel. Het nuttigen hiervan kan op uw hotelkamer. Er zijn ook hotels die ontbijt bezorgen aan de deur. Neem voor meer informatie contact op met het betreffende hotel.

  • Is er roomservice mogelijk?

Vanwege de nieuwe maatregelen is roomservice op dit moment niet mogelijk.

  • Is het mogelijk om Valk to Go te laten bezorgen op de hotelkamer?

Het is mogelijk om Valk to Go of andere afhaalmaaltijden te laten bezorgen bij uw hotelkamer. Deze zal in een gesloten verpakking voor uw kamer worden gezet, zonder binnen te treden

  • Zijn jullie wellness & fitness faciliteiten open?

Deze zijn helaas gesloten tot 9 februari 2021

  • Kan ik mijn boeking annuleren?

U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 12.00 (12 pm) op de dag van aankomst. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel.

  • Is het mogelijk om mijn boeking online te annuleren?

Wanneer u online hebt geboekt, kan u de boeking annuleren in uw account. M.u.v. non refundable reserveringen. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel

  • Hoe zit het met mijn Valk Loyal saldo als deze verloopt tijdens de lockdown?

Gezien de huidige situatie, verlengen we zowel het Valk Loyal Saldo als het Valk Bonus saldo wanneer deze in de komende periode verloopt. U zal hier per mail over worden geïnformeerd.

  • Krijg ik als Valk Loyal gast nog mijn gratis welkomstdrankje als ik in de komende periode een verblijf boek?

Uiteraard ontvangt u bij uw verblijf nog steeds uw welkomstdrankje. Dit kan via het afhaalpunt in het hotel of het hotel biedt een andere mogelijkheid. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel.

  • Ik wil na 9 februari een arrangement boeken, wat gebeurt er als de lockdown weer wordt verlengd?

We zouden u graag weer ontvangen. Mocht de lockdown worden verlengd, dan zal het hotel een passende oplossing bieden, bijvoorbeeld door diner op de kamer. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel.

Update 13 Januari 2021