Direct naar de contentDirect naar de footer
We maken er gewoon het beste van
We maken er gewoon het beste van

Veelgestelde vragen rondom de nieuwe Corona maatregelen

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in onze hotels. U bent gewoon welkom. Onze hotels blijven 24/7 open.

Wij doen er alles aan om u een veilig en zorgeloos verblijf te bezorgen conform de RIVM-maatregelen. Wel vragen wij u om te allen tijde veilige afstand te bewaren van andere hotelgasten en medewerkers.

We begrijpen dat u nog vragen heeft. Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. De mogelijkheden verschillen per hotel, daarom verwijzen we u ook graag door naar het betreffende hotel.

  • Is het verplicht om een PCR-test te kunnen tonen of een vaccinatiebewijs bij een hotelovernachting?
    Uitgangspunt zijn de richtlijnen en aanbevelingen van het RIVM. Wij gaan ervan uit dat gasten eigen verantwoordelijkheid nemen m.b.t. de corona maatregelen. We behouden ons het recht om u te vragen naar uw corona toegangsbewijs.

  • Wij zijn van een verschillend huishouden, mogen wij samen op een hotelkamer verblijven?
    Er zijn geen restricties meer met betrekking tot het maximaal aantal personen.

  • Dienen wij een reservering voor het restaurant te maken?
    Dit is niet verplicht. Wel vragen wij u zich te registeren bij aankomst.

  • Is de bar in het hotel geopend?
    Ja, de hotelbars zijn weer geopend tijdens de gebruikelijke openingstijden.

  • Is roomservice mogelijk?
    U kunt roomservice (tegen betaling) bestellen bij onze hotels.

  • Is het nog steeds mogelijk om te dineren op mijn hotelkamer?
    Vanaf 5 juni is het niet meer mogelijk om diner op te halen via take away tijdens uw verblijf, roomservice (tegen toeslag) is wel mogelijk.

  • Is het nog steeds mogelijk om Valk to Go te bestellen?
    Na het succesvolle Valk to Go zetten we dit voort met Valk Voor Thuis. Bestel één van onze heerlijke Valk-boxen en krijg uw box van Valk thuisbezorgd in Nederland & België.

  • Zijn jullie zwembaden, wellness & fitness faciliteiten open?
    Onze zwembaden en fitnessruimtes zijn geopend. U kunt ook gebruikmaken van onze wellness-ruimtes, kleedkamers en douches bij het zwembad. Houd u er rekening mee dat er een maximum aantal personen gehanteerd wordt. Informeer voor naar de mogelijkheden en specifieke maatregelen in het betreffende hotel.

Update 16 september 2021