Direct naar de contentDirect naar de footer
We maken er gewoon het beste van
We maken er gewoon het beste van

Veelgestelde vragen rondom de nieuwe Corona maatregelen

Ondanks de aangescherpte maatregelen vanuit de overheid kunt u zorgeloos verblijven in onze hotels. U bent gewoon welkom. Onze hotels blijven 24/7 open.

Wij doen er alles aan om u een veilig en zorgeloos verblijf te bezorgen conform de RIVM-maatregelen. Wel vragen wij u om te allen tijde veilige afstand te bewaren van andere hotelgasten en medewerkers.

We begrijpen dat u nog vragen heeft. Hieronder vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. De mogelijkheden verschillen per hotel, daarom verwijzen we u ook graag door naar het betreffende hotel.

  • Wij zijn van een verschillend huishouden, mogen wij samen op een hotelkamer verblijven?
    Op een hotelkamer mogen maximaal 4 personen verblijven die niet samen op hetzelfde adres wonen (exclusief kinderen t/m 12 jaar).

  • Dienen wij een reservering voor het restaurant te maken?
    Onze restaurants zijn weer geopend van 09:00 tot 22:00 uur, voor hotelgasten en gasten van buiten af. Neem contact op met het betreffende hotel voor meer informatie en de mogelijkheden met betrekking tot een reservering.

  • Is de bar in het hotel geopend?
    Vanwege de beperkte beschikbaarheid in onze hotelbars zullen de meeste hotelbars alleen geopend zijn voor hotelgasten. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel voor de mogelijkheden.

  • Is roomservice mogelijk?
    U kunt roomservice (tegen betaling) bestellen bij onze hotels.

  • Is het nog steeds mogelijk om te dineren op mijn hotelkamer?
    Vanaf 5 juni is het niet meer mogelijk om diner op te halen via take away tijdens uw verblijf, roomservice (tegen toeslag) is wel mogelijk.

  • Is het nog steeds mogelijk om Valk to Go te bestellen?
    U kunt bij deelnemende hotels nog steeds heerlijke Valk To Go gerechten bestellen. Meer informatie vindt u hier.

  • Zijn jullie zwembaden, wellness & fitness faciliteiten open?
    Onze zwembaden en fitnessruimtes zijn weer geopend. U kunt vanaf 5 juni ook weer gebruikmaken van onze wellness-ruimtes, kleedkamers en douches bij het zwembad. Neem contact op met het betreffende hotel voor meer informatie omtrent reserveren.

  • Kan ik mijn boeking annuleren?
    U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 12.00 (12 pm) op de dag van aankomst. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel.

  • Is het mogelijk om mijn boeking online te annuleren?
    Wanneer u online hebt geboekt, kan u de boeking annuleren in uw account. M.u.v. non refundable reserveringen. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel

  • Hoe zit het met mijn Valk Loyal saldo als deze verloopt tijdens de lockdown?
    Het Valk Loyal en Valk Bonus tegoed worden niet verlengd. Ondanks te maatregelen blijven onze hotels open en heeft u de mogelijkheid om een hotelreservering te maken en het Valk Loyal en/of Valk Bonus tegoed te verzilveren.

  • Krijg ik als Valk Loyal gast nog mijn gratis welkomstdrankje als ik in de komende periode een verblijf boek?
    Uiteraard ontvangt u bij uw verblijf nog steeds uw welkomstdrankje. Dit kan via het afhaalpunt in het hotel of het hotel biedt een andere mogelijkheid. Neem hiervoor contact op met het betreffende hotel.

Update 4 juni 2021