Direct naar de contentDirect naar de footer

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag dat er niet tussen staat? Neem dan contact met ons op via support@valkdigital.nl.

Waar kan ik mijn kortingsvoucher vinden?
De korting is uitgegeven in de vorm van Valk Bonus en de daarbij behorende voorwaarden. Uw Valk Bonus tegoed kunt u in uw valkaccount vinden onder "Loyal & bonus saldo's".

Hoe kan ik mijn kortingsvoucher verzilveren?
Met behulp van uw valkaccount logt u in voorafgaand of tijdens het plaatsen van uw online boeking. Vervolgens kunt u uw kortingsvoucher verzilveren bij de laatste stap. Het is helaas niet mogelijk deze kortingsvoucher in te wisselen op reeds gemaakte boekingen.

Doorloop onderstaande stappen om uw kortingsvoucher te verzilveren.
1. Login op uw Valk Exclusief Account.
1. Boek uw hotelovernachting online bij een Valk Exclusief hotel. Bekijk hier de deelnemende hotels.
3. Bij stap 5 'overzicht' heeft u de mogelijkheid om uw kortingsvoucher te verzilveren.

Tot wanneer kan ik mijn kortingsvoucher verzilveren?
De kortingsvoucher vervalt automatisch na 31 augustus 2023 en is niet meer te verzilveren of zichtbaar in uw account.

Bij welke Van der Valk hotels kan de kortingsvoucher verzilverd worden?
U kunt uw kortingsvoucher online inzetten op een hotelovernachting bij een Valk Exclusief hotel. Bekijk hier de deelnemende hotels.

Kan ik mijn kortingsvoucher inzetten bij een restaurant reservering?
Nee, uw kortingsvoucher kan alleen worden verzilverd op een hotelovernachting via onze website(s).
De kortingsvoucher kan ook niet worden overgeschreven tussen verschillende valkaccounts of ingewisseld worden tegen geld of Valk Cadeaucards.

Is het mogelijk om mijn kortingsvoucher in delen te verzilveren?
Nee, u kunt uw kortingsvoucher niet in delen verzilveren.

Kan ik mijn kortingsvoucher tegelijkertijd verzilveren met het Valk Loyal tegoed?
Ja, u kunt uw kortingsvoucher in combinatie met uw opgespaarde Valk Loyal tegoed verzilveren. Het is niet mogelijk om eerder gespaarde Valk Bonus tegoeden met elkaar te combineren en verzilveren.

Is het mogelijk mijn kortingsvoucher bij een reeds gemaakte reservering in te wisselen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om uw kortingsvoucher in te wisselen op een reeds gemaakte reservering. U kunt enkel tijdens het maken van de reservering de kortingsvoucher verzilveren.

Ik heb mijn boeking geannuleerd, krijg ik dan automatisch mijn kortingsvoucher terug in mijn account?
Wanneer u een reservering heeft gemaakt voor een regulier tarief, kunt u kosteloos annuleren tot 12 uur op de dag van aankomst. De ingezette kortingsvoucher wordt automatisch weer op uw Valk Account teruggestort.

De kortingsvoucher komt te vervallen als een reservering na de geldigheid van de kortingsvoucher wordt geannuleerd. Wanneer de annulering binnen de geldigheidsdatum valt, krijgt u de kortingsvoucher teruggestort op uw valkaccount.

Terug naar actiepagina